maks86

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Dag 23!

Av Madelene Sandström - 23 maj 2013 20:47

Känns att jag är inne på sluttampen nu, var galet trött efter maten och ungarna hade hoppat i säng men hittade en liten gnista så var ute och sprang och power walka, hittade en app som man kan träna upp springningen först går man fem minuter sen springer 1 min går 1,5 min * 6 sen går man i fem minuter till, tycker det gick bättre än väntat jag har ju inte sprungit sen jag var yngre, blev även lite pw efter de, gjorde inget att regnet öste ner det var riktigt skönt och så grymt svettigt ;) innan duschen blev de lite plankan så nu är jag färdig för idag och tänker tillbringa kvällen på soffan innan lunch gjordes ju såklart ett Zumba pass, ff träningen och sumo squats :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Sandström - 6 november 2013 10:43


Jag såg idag att jag fått en kommentar här på min blogg för någon dag sen varför jag strävar efter att gå ner i vikt när jag väger så lite redan, min strävan denna gången var inte alls att tappa massor med kilon! Skrev redan i början denna gången att...

Av Madelene Sandström - 30 oktober 2013 20:34


Nu har jag gjort mina 30 dagar med fitness fighten! Med facit i hand hade jag kanske kunnat kämpat lite extra men jag är helnöjd faktiskt :) Minus 4,7 kg och minus 9 centimeter runt magen! Ska väl inte klaga men finns alltid nått man kan göra bätt...

Av Madelene Sandström - 26 oktober 2013 13:15


Jag är då jäkla dålig på att blogga! :( Shit dagens träning var så jäkla jobbig men så kul när man sätter ihop sitt eget schema :) skakade som ett asplöv efter träningen och svetten rann längs benen :p Nu är det inte många dagar kvar tycker den...

Av Madelene Sandström - 21 oktober 2013 21:07


Efter dagens hårda ff pass, så bara för skojs skull ställde jag mig framför spegeln och spände mig som ett litet fån och upptäckte faktiskt att jag har fått lite ryggmuskler, kämpandet visar resultat :) ...

Av Madelene Sandström - 20 oktober 2013 21:22

20 dagar har nu gått av min 30 dagars resa med fitnessfighten! :) Bara 10 dagar kvar! Nu sitter jag med magvärk efter ett litet magpass och blev även lite armar med skivstången kanske gäddhänget försvinner så småningom :p Vägning och mätning idag...

Presentation


Madde, en 26 årig dalkulla, mamma åt tre underbara trollungar.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards